sobota, 2 listopada 2013

Listopadowe szaleństwa zakupowe cz.1

Zakupy... to jest to :) Dzisiaj w ramach relaksu wybrałam się na małe kosmetyczne polowanie. W drogeriach Hebe obowiązuje nowa gazetka z promocjami, podobnie jak i w SuperPharm. Oczywiście nie wróciłam z pustymi rękami.

Na Floriańskiej w Hebe było spokojnie i dosyć pusto. Można było chodzić między półkami bez pośpiechu i obijania się o innych klientów. Na samym początku moją uwagę przykuła promocja na pędzle bambusowe EcoTools - 6 pędzli w zestawie podróżnym. Cena była dość przystępna, około 35 PLN, ale ostatecznie zrezygnowałam z ich zakupu, bo do koszyka trafiły całkiem inne rzeczy.

1. Balsam do ust czekoladowo-miętowy Palmer's, 2. Scrub do twarzy Palmer's.
1. PALMER'S - Pielęgnacyjny balsam do ust w sztyfcie o zapachu czekoladowo-miętowym
Przymierzałam się do jego zakupu ostatnim razem, a teraz okazało się, że jest na promocji. Do wyboru jest jeszcze zapach czekoladowy oraz czekolada z wiśnią. Plus za filtr SPF15 i smakowity zapach :) 
Cena: 6,99 PLN.

2. PALMER'S - Delikatnie złuszczający peeling do twarzy
Kosmetyk ma eleganckie opakowanie. Konsystencja jest kremowa i niestety nie jest to moja ulubiona. Wolę bardziej peelingi żelowe. Zdecydowałam się na jego zakup, bo czytałam same dobre opinie na jego temat na necie i stwierdziłam, że warto będzie go przetestować na własnej skórze. Cena: 34,99 PLN.


3. Szampon Seboradin, 4. Seboradin ampułki przeciw wypadaniu włosów.
3. SEBORADIN - Szampon przeciw wypadaniu włosów. Zawiera wyciąg z drzewa oliwnego i cytrusowego, witaminy, żeń-szeń i prowitaminę B5. Mam nadzieję, że ten kosmetyk plus ampułki będą skutecznym narzędziem walki z nadmiernym wypadaniem włosów. Niestety Radical jest dla mnie nieskuteczny i może Seboradin się sprawdzi. Cena na promocji: 18,99 PLN.

4. SEBORADIN - Ampułki, Intensywna kuracja przeciw przewlekłemu wypadaniu i przerzedzaniu się włosów. W opakowaniu jest 14 ampułek o pojemności 5,5 ml każda. Cena na promocji:  29,99 PLN.

O problemach z wypadaniem włosów, sposobach walki, suplementacji i kosmetykach będę chciała poświęcić parę następnych postów. W moim przypadku jest to temat rzeka.
Chętnie też wysłucham Waszych opinii oraz rad. A dalszą część zakupów zaprezentuję jutro :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz