środa, 2 marca 2016

MALLY - kolorówka z TK Maxx

Wreszcie po bardzo długiej przerwie postanowiłam wrócić do blogowania. Mam nadzieję, że tym razem starczy mi na wszystko czasu i zapału :)

TK Maxx to jeden ze sklepów, od którego jestem całkowicie uzależniona. Staram się tam zajrzeć przynajmniej 2-3 razy w tygodniu. Ostatnio udało mi się zakupić cudowną paletę do makijażu firmy MALLY. Jest to marka praktycznie nieznana w Polsce. Założona została w 2005 roku przez makijażystkę Mally Roncal, której klientami byli m.in. Beyonce, Jennifer Lopez, Rihanna czy Angelina Jolie.

Kosmetyki tej firmy były laureatami wielu prestiżowych kosmetycznych nagród. Na szczególne uznanie zasługują tusze do rzęs, eyelinery i cienie do powiek.
Ceny w USA za te kosmetyki wahają się między 10 - 100 USD (najdroższe są zestawy pędzli).

Paleta zakupiona w TK Maxx kosztowała jedynie 59,99 PLN. Jedynie, gdyż jak przeliczyłam ceny każdego kosmetyku z osobna, to musiałabym wydać ok. 500-600 PLN za całość kupując je przez internet!





W zamykanym na magnes dużym tekturowym pudełku znajdują się:

3 palety cieni do powiek (każda zawiera bazę do cieni)
3 konturówki do oczu
3 tusze do rzęs Volumizing Mascara
3 błyszczyki do ust z pędzelkiem



Cienie i tusz zostały już przetestowane i są rewelacyjne! :) Jakość i trwałość bez zarzutu.

Jeżeli kiedyś zobaczycie coś z Mally w TK Maxx, to możecie kupować w ciemno :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz