poniedziałek, 7 marca 2016

Perfumy RICHMOND 'X'

Ostatnio w TK Maxx moją uwagę przykuło duże pudełko z kolorze ciemnego różu, które zawierało nie znane dla mnie perfumy 'X' by Richmond.

W zestawie oprócz wody toaletowej o pojemności 75 ml, znajdziemy żel pod prysznic oraz 5 ml miniaturkę zapachu. Ostatecznie kupiłam je w ciemno, gdyż cena była całkiem atrakcyjna: 69,99 PLN.




Zapach przypadł mi do gustu. Jest to głównie kwiatowo-owocowa kompozycja. Po jakimś czasie bardziej wyczuwalna jest wanilia z odrobiną nut drzewnych. Całość przypomina mi starego MEXX'a 'XX Wild'.

Skład:
głowa: malina, osmanthus, jabłko
serce: fiołek, frezja, heliotrop
podstawa: cedr, nuty drzewne, wanilia

Trwałość: 4-5 godzin. Jak na wodę toaletową, to jest to całkiem przyzwoicie.

1 komentarz:

  1. O tak, TK MAXX ma fajne ceny zapachów. Wyszukałam jużtam sporo cenowych, pachnących perełek.

    OdpowiedzUsuń